Opis
Mata Eputrack o grubości 20 mm i gęstości 700 kg/ m3 to materiał wibroizolacyjny wykorzystywany w konstrukcji dróg szynowych do torowisk podsypkowych pod tłuczeń i bezpodsypkowych pod płytę betonową. Mata stosowana jest w systemach nawierzchni kolejowych, np. w rozjazdach czy skrzyżowaniach torów, tramwajowych czy metrach. Jednym z oddziaływań, które towarzyszą transportowi kolejowemu są drgania mechaniczne i hałas. Mata w konstrukcji podsypkowej usuwa je i przedłuża żywotność tłucznia. Mata używana w konstrukcji bezpodsypkowej to wysokogatunkowy materiał stosowany do odizolowania płyty betonowej od podbudowy toru. Bez względu na rodzaj torowiska skutecznie tłumi niepożądane drgania. Produkt gwarantuje uzyskanie optymalnej izolacji każdej konstrukcji torowej.
Produkt dostarczany jest w panelach o wymiarach 1,20 m szerokości i 2 m długości. Tworzy się go z włókien i granulatu gumowego SBR oraz poliuretanu w procesie na gorąco. Opcjonalnie, mata może być pokryta warstwą chroniącą przed tłuczniem jedno lub dwustronnie. Zamontowanie maty Eputrack jest dobrym sposobem na skuteczne wytłumienie drgań. Dodatkową zaletą produktu jest korzystna relacja jakości do ceny.
Parametry techniczne:
grubość maty: 20 mm
gęstość maty: 700 kg/ m3
szerokość arkusza: 1,2 m
długość arkusza: 2 m