Opis
Mata Eputrack o grubości 15 mm i gęstości 600 kg/ m3 jest bardzo dobrze przystosowana do zróżnicowanego charakteru obciążeń. Główne zastosowanie maty to torowiska kolejowe (transport pasażerski i towarowy), tramwajowe, metro i różne obiekty inżynieryjne. Mata stosowana jest w konstrukcji dróg szynowych do torowisk bezpodsypkowych pod płytami betonowymi i podsypkowych pod tłuczniem. Zastosowanie maty w konstrukcji podsypkowej służy redukcji dynamicznych oddziaływań ruchu pojazdów szynowych na otoczenie oraz przedłużeniu żywotności tłucznia. Zastosowanie maty w konstrukcji bezpodsypkowej zapewnia kompletną izolację płyty betonowej od podbudowy toru i pozwala na jej “pływanie”. Produkt gwarantuje uzyskanie optymalnej izolacji danej konstrukcji szynowej.
Mata sprzedawana jest w arkuszach o wymiarach 1,20 m szerokości i 2 m długości. Produkuje się ją z włókien i granulatu gumowego SBR oraz poliuretanu w procesie na gorąco. Opcjonalnie, mata może być pokryta warstwą chroniącą przed tłuczniem jedno lub dwustronnie. Zamontowanie maty Eputrack jest dobrym sposobem na skuteczne wytłumienie drgań. Dodatkową zaletą produktu jest korzystna relacja jakości do ceny.
Parametry techniczne:
grubość maty: 15 mm
gęstość maty: 600 kg/ m3
szerokość arkusza: 1,2 m
długość arkusza: 2 m