Opis
Mata Eputrack o grubości 15 mm i gęstości 500 kg/ m3 jest bardzo dobrze przystosowana do zróżnicowanego charakteru obciążeń. Doskonale nadaje się do różnego rodzaju obiektów inżynieryjnych, rozjazdów, odcinków. Sprawdzi się też w metrach. Mata stosowana jest w konstrukcji dróg szynowych do torowisk podsypkowych pod tłuczeń i bezpodsypkowych pod płytę betonową. Matę stosuje się pod tłuczniem w celu zwiększenia wytrzymałości warstwy podsypkowej poprzez redukcję i lepsze rozłożenie sił, które na nią działają. Zastosowanie maty pod płytą betonową zapewnia jej całkowitą ochronę. Dodatkowo, pozwala systemowi szynowemu być całkowicie odizolowanym od podłoża, tym samym zmniejszając przenoszenie się dźwięków i wibracji. Produkt gwarantuje uzyskanie optymalnej izolacji danej konstrukcji szynowej.
Mata sprzedawana jest w arkuszach o wymiarach 1,20 m szerokości i 2 m długości. Produkuje się ją z włókien i granulatu gumowego SBR oraz poliuretanu w procesie na gorąco. Opcjonalnie, mata może być pokryta warstwą chroniącą przed tłuczniem jedno lub dwustronnie. Zamontowanie maty Eputrack jest dobrym sposobem na skuteczne wytłumienie drgań. Dodatkową zaletą produktu jest korzystna relacja jakości do ceny.
Parametry techniczne:
grubość maty: 50 mm
gęstość maty: 500 kg/ m3
szerokość arkusza: 1,2 m
długość arkusza: 2 m